do kasy suma: 0,00 zł
wyszukiwarka zaawansowana

TESTER MIERNIK CIŚNIENIA SPRĘŻANIA DIESEL DIESLA

0
Dostępność duża ilość
Wysyłka w: 5 dni
Cena: 126,99 zł 126.99
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
Cena netto: 103,24 zł
bez 23% VAT i kosztów dostawy
Ilość:
Ilość: szt.

Masz pytania? Zadzwoń

77 500 00 78 lub +48 883 566 665

pon - pt: 9:00 - 16:00

Dodaj do przechowalni Zapytaj o produkt
Producent: -
Kod produktu: A000-748C9

Opis

TESTER CIŚNIENIA SPRĘŻANIA DIESEL

Oznaczenie: F06012

WYPOSAŻENIE:

  • Manometr o zakresie 0-70 BAR średnicy O 80 mm
  • Przewód elastyczny długości 400 mm wyposażony po obydwu stronach w metalową spiralę elastyczną co uniemożliwia przełamywanie się przewodu. Wąż zakończony jest ponadto funkcjonalnym szybko-złączem ułatwiającym wpinanie poszczególnych końcówek pomiarowych jak również zaworkiem uniemożliwiającym cofnięcie się wskazówki manometru przed zakończeniem pomiaru
  • Końcówka gwint M10 x 1,25 – świeca żarowa
  • Końcówka gwint M12 x 1,25 – świeca żarowa (Opel, Peugeot, Mercedes, VW, Ford, Seat, Fiat, Renault, Citroen, Peugeot, Land Rover)
  • Końcówka gwint M24 x 2 – wtryskiwacz (VW, Audi, Mercedes, Opel, Peugeot)
  • Końcówka gwint M20 x 1,5 – wtryskiwacz
  • Końcówka gwint M10 x 1 – świeca żarowa LAND ROVER
  • Końcówka mocowana na jarzmo – świeca żarowa STANADYNE
  • Końcówka mocowana na jarzmo – wtryskiwacz DL
  • Końcówka gwint M10 x 1,25 – świeca żarowa długa
  • Końcówka pomiarowa M14 x 1,25 – świeca żarowa- Adapter kolankowy z szybko złączką
  • Zasadowy zestaw uszczelek oraz zaworek
  • Belka pomocnicza do końcówek mocowanych przez jarzmo.

POMIAR CIŚNIENIA SPRĘŻANIA:

1. Sprawdzić stan techniczny oraz naładowanie akumulatora.

2. Sprawdzić, ewentualnie skorygować poziom oleju w silniku.

3. Uruchomić silnik i poczekać aż osiągnie właściwą temperaturę pracy.

4. Wyłączyć silnik.

5. Wymontować z silnika wszystkie wtryskiwacze lub świece żarowe.

6. Wybrać odpowiednią końcówkę pomiarową do danego silnika.

7. Odłączyć dopływ paliwa do silnika (np. zawór magnetyczny).

8. Uruchomić silnik rozrusznikiem na kilka sekund w celu usunięcia z komory sprężania resztek paliwa.

9. W miejsce wtryskiwacza lub świecy żarowej wkręcić odpowiednią końcówkę zwracając uwagę na szczelność połączenia.

10. Przy pomocy rozrusznika przekręcić wałem korbowym, aż do uzyskania w badanym cylindrze maksymalnego ciśnienia sprężania (jego wartość wskaże manometr).

11. Po odczytaniu wskazanie należy skasować poprzez naciśnięcie przycisku zaworka kasującego.

12. Postępować analogicznie z pozostałymi cylindrami.

Otrzymane wyniki pomiaru należy porównać z danymi fabrycznymi silnika.

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl